اپل سنتر

ساخت وبلاگ
همان‌طور که انتظار می‌رود، شرکت اپل در ماه آینده از نسل جدید آیفون رونمایی می‌کند. امروز نیز تصویر جدیدی در فضای اینترنت پخش شده است که تأیید می‌کند نسخه‌ی پلاس آیفون 7 دارای دوربین دوگانه می‌باشد.تصویری که امروز منتشر شده است یک نسخه‌ی طلایی-صورتی (رزگولد) از آیفون 7 پلاس است. با وجود شایعاتی که برای رنگ‌های آبی عمیق یا نسخه‌ی سیاه و سفید برای آیفون 7 وجود دارد اما هنوز هیچ مدرک محکمی برای این مورد وجود دارد که اپل در صدد آماده‌سازی و فروش 4 رنگ مختلف برای آیفون 7 باشد.بدیهی است که بحث‌های زی اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 238 تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 2:06

یکی از حقایق زندگی را از دست دادن حافظه موبایل تشکیل می‎دهد ولی خوشبختانه به لطف سرویس‎هایی نظیر آیکلود که می‎توانند به صورت خودکار از آیفون بکاپ بگیرند، در صورت آسیب به آیفون یا از دست دادن داده‎ها می‎توان نسبت به بازیابی یا ریکاوری آن‎ها اقدام کرد.ولی متاسفانه، استفاده از آی کلود بهترین راه‎حل برای بکاپ از اطلاعات شخصی نیست، به ویژه به این خاطر ‎که در بحث سرویس‎های ذخیره‎سازی ابری، اپل بهترین نیست. نگرانی بزرگی که در رابطه با آی‎کلاد وجود دارد امنیت است زیرا در گذشته حساب آیکلود بر اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 278 تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 2:06

همان‌طور که انتظار می‌رود، شرکت اپل در ماه آینده از نسل جدید آیفون رونمایی می‌کند. امروز نیز تصویر جدیدی در فضای اینترنت پخش شده است که تأیید می‌کند نسخه‌ی پلاس آیفون 7 دارای دوربین دوگانه می‌باشد.تصویری که امروز منتشر شده است یک نسخه‌ی طلایی-صورتی (رزگولد) از آیفون 7 پلاس است. با وجود شایعاتی که برای رنگ‌های آبی عمیق یا نسخه‌ی سیاه و سفید برای آیفون 7 وجود دارد اما هنوز هیچ مدرک محکمی برای این مورد وجود دارد که اپل در صدد آماده‌سازی و فروش 4 رنگ مختلف برای آیفون 7 باشد.بدیهی است که بحث‌های زیادی برای وجود دو دوربین در آیفون 7 پلاس ایجاد شده است. وج اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین تصاویر منتشرشده ازگلشیفته فراهانی, نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 7:24

تصاویر و ویدئوی جدیدی منتسب به آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی با داشتن اسمارت کانکتور منتشر شده است که بد نیست نگاهی به آنها بیاندازیم. این تصاویر جدید توسط کاربری به نام KK در وب‎سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.با آن‎که پیش از این نیز، گزارشات متعددی را در رابطه با استفاده از رنگ جدیدی برای آیفون 7 شنیده بودیم، مجدداً شاهد بر سر زبان افتادن اسمارت کانکتور نیز هستیم.همه انتظار دارند که در آیفون 7 نوارهای آنتن، طراحی ساده‎ای داشته باشند، سنسور دوربین بزرگتر شود، جک هدفون حذف شده باشد و یک اسپیکر ثانویه برای کیفیت صدای استریو مورد استفاده قرار گیرد. انتظ اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 2:39

تصاویری که از آیفون 7 و قطعات آن در طول چند ماه گذشته از سوی کاربران آسیایی در اینترنت منتشر شده است، کم یا بیش به شکل ثابتی یک محافظ اسپیکر ثانویه را در سمت چپ پورت لایتنینگ در پایین این گوشی نشان داده‎‎اند. بسیاری از افراد متقاعد شده‎اند که حذف جک هدفون 3.5 میلی‎متری باعث ایجاد فضایی در دستگاه برای قرار دادن اسپیکر دیگری شده است، در نتیجه نسل بعدی آیفون ممکن است سرانجام دارای کیفیت صدای استریو باشد.ولی حالا وب‎سایت فرانسوی NowhereElse.fr طراحی‎های فنی را منتشر می‎کند که از کارخانه‎ی فاکس‎کان به دست آمده و نشان از این دارند که نه یک اسپیکر بلکه ممکن اس اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 274 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 3:24

با انتشار خبر ممنوعیت دسترسی به بازی پوکمون گو در ایران، خبرگزاری‌های خارجی نیز به این موضوع پرداختند: ایران، نخستین کشوری است که دسترسی به بازی پوکمون گو در آن ممنوع می‌شود!

1469433268_sad_pikachu_story

بر اساس گزارشی که در وبسایت theverge منتشر شده است:

پوکمون گو یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی است که تمام کشورهای جهان را اپل سنتر...

ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 286 تاريخ : چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 0:45

بدیهی است که وجود دو دوربین، منجر به ارائه‌ی تصاویر با کیفیت بالاتری خواهد شد. با وجود تصاویر منتشر شده از آیفون 7 پلاس، تاکنون هیچ‌کس به درستی نمی‌داند که هدف از این سخت‌افزار جدید قرار گرفته بر روی آیفون 7 پلاس چه خواهد بود!

how-the-new-iphone-7-dual-camera-system-could-work-507074-2ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 0:45

در پتچ امنیتی iOS 9.3.3 که تنها دو هفته از زمان انتشار نسخه‌ی نهایی آن می‌گذرد، مشکلات زیادی حل شده است. لازم به ذکر است که نسخه‌ی 9.3.3 قبل از عرضه‌ی نهایی چندین بار به صورت بتا آزمایش شده بود. اما اپل اکنون با انتشار نسخه‌ی iOS 9.3.4 تنها دو هفته بعد از معرفی نسخه‌ی قبلی، دوباره بازگشته است. نگران نباشید، اگر دستگاه خود را به نسخه‌ی جدید ارتقا نداده‌اید هیچ چیز بزرگی را از دست نداده‌اید. این تنها یک وصله‌ی کوچک امنیتی است.

لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی “دستگاه‌های iPhone 4s و جدیدتر، iPad 2 و جدیدتر، iPod touch نسخه‌ی 5 و جدیدتر” را شامل می‌شود. برای دریافت و نصب آی او اس 9.3.4 کافی است به قسمت “تنظیمات –> به‌روزرسانی نرم‌افزار” دستگاه خود مراجعه کنید.

ios934.PNG

چرا نسخه‌ی iOS 9.3.4 به سرعت منتشر شد؟

این نسخه دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟ آنچه که به وضوح در لاگ تغییرات این نسخه دیده می‌شود این است که در iOS 9.3.3 روشی وجود داشت که در آن به یک برنامه اجازه داده می‌شد تا “یک کد دلخواه را با دسترسی کِرنل اجرا کند”. در نسخه‌ی جدید با بهبود هندلینگ حافظه، این مشکل حل شده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد که هدف اصلی اپل از انتشار این نسخه، مسدود کردن راه جیلبریک کردن آخرین نسخه‌ی آی او اس باشد.

آنچه جالب است این است که در گزارش به‌روزرسانی اپل، از Team Pangu که یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های فعال جیلبریک آی او اس می‌باشد، به عنوان گزارش‌دهنده‌ی این باگ نام برده شده است. در حالی که به جز Team Pangu به هیچ منبع دیگری اشاره نشده است، انتظار می‌رود که نسخه‌ی iOS 9.3.4 مشکل موجود در iOS 9.3.3 را که به طور بالقوه به تیم‌های جیلبریک اجازه‌ی دسترسی به آی او اس را می‌داد حل کرده باشد.

ios9344

تا به اینجای کار، ارتقا به نسخه‌ی iOS 9.3.4 برای آنهایی که دستگاه خود را جیلبریک کرده و یا تمایل به جیلبریک کردن آن دارند توصیه نمی‌شود. چراکه هنوز هیچ راه حلی برای آن منتشر نشده است. از جیلبریک صحبت کردیم، شاید این نگرانی در شما ایجاد شود که آیا نسخه‌ی بعدی آی او اس یعنی iOS 10 قابل جیلبریک شدن می‌باشد؟ پاسخ کوتاه و بلند ما: چندان امیدوار نباشید که جیلبریک در این نسخه کار کند.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 177 تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 12:59

بر اساس گزارش‌های قبلی منتشر شده از منابعی مانند TrendForce و Deutsche Bank و KGI Securities ، اپل در آیفون 7 پلاس خود از پردازنده‌ی A10 به همراه 3 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. اخیراً نیز DigiTimes تأیید کرده است که ظرفیت DRAM مورد انتظار برای آیفون 7، 3 گیگابایت است که نسبت به ظرفیت 2 گیگابایتی حافظه‌ی رم آیفون 6اس، با 1 گیگابایت افزایش همراه است.

iPhone-6s-Plus-iFixit-teardown-image-002

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تولیدکنندگان اصلی DRAM مانند Samsung Electronics و SK Hynix و Micron Technology در سه‌ی ماهه اول و دوم سال 2016 با کاهش تولید مواجه شدند که در نتیجه با کمبود عرضه‌ی DRAM ، قیمت آن نیز با افزایش همراه بوده است.

اما آیفون 7 و دیگر گوشی‌های هوشمند آینده که با افزایش ظرفیت حافظه همراه خواهند شد می‌توانند به افزایش تقاضای DRAM در سه‌ی ماهه سوم کمک کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که انتظار از گوشی‌های پرچمدار بعدی اندرویدی استفاده از رم 6 گیگابایتی به جای 4 گیگابایت است.

همچنین بنابر گزارش‌ها انتظار می‌رود که قیمت چیپ‌های حافظه‌ی فلش نیز به دنبال افزایش تقاضا “به ویژه برای نسل بعدی آیفون” افزایش یاید.

مدل 4.7 اینچی آیفون 7 نیز طبق انتظار با 2 گیگابایت حافظه‌ی رم همراه است که برابر با آیفون 6اس، آیفون 6اس پلاس و آیفون اس‌ای خواهد بود. به گفته‌ی Ming-Chi Kuo آنالیزگر KGI Securities در ماهی مِی، دلیل افزایش ظرفیت حافظه‌ی رم در آیفون 7 پلاس (5.5 اینچی)، استفاده از آن در پردازش تصاویر گرفته شده با دوربین دوگانه پشتی خواهد بود. همانطور که می‌دانید آیفون 7 پلاس دارای دو لنز دوربین در قسمت پشتی می‌باشد.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 170 تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 ساعت: 12:04

تاکنون تصاویر زیادی منتشر شده است که ادعا می‌شود به آیفون 7 تعلق دارند. اما حتی اگر این تصاویر، واقعی هم نباشند با توجه به شایعاتی که پیرامون تغییرات جدید آیفون 7 وجود دارد، به خوبی طراحی شده‌اند. اخیراً نیز یک سری تصاویر جدید نیز منتشر شده است که احتمال زیادی وجود دارد که به آیفون 7 واقعی تعلق داشته باشند.

تصویر آیفون 7 واقعی

iPhone-7-powered-on-weibo

نخستین عکسی که کاملاً ادعا می‌شود به آیفون 7 واقعی تعلق دارد عکسی است که توسط فروشگاه چینی GeekBar در Weibo قرار گرفته است. این تصویر عکسی از آیفون را نشان می‌دهد که در حال اجرای نرم‌افزار تست SwitchBoard می‌باشد.

تغییرات آیفون 7

مقایسه‌ی این تصاویر با تصاویر قبلی، نشان می‌دهد که در آیفون 7:

  1. در آیفون 7 جک 3.5 میلی‌متری هدفون وجود ندارد (احتمالاً یک مبدل جک 3.5 میلی‌متری به پورت لایتنینگ در جعبه‌ی آیفون 7 وجود دارد)
  2. در آیفون 7 اسپیکر دوگانه وجود دارد (احتمالاً شاهد افزایش صدای اسپیکر آیفون 7 هستیم)
  3. آیفون 7 دارای دوربین پشتی iSight بزرگتری به نسبت آیفون 6اس می‌باشد
  4. در آیفون 7، خطوط آنتن کاملاً به حاشیه‌‌ی بالایی و پایینی پشت دستگاه، نزدیک شده است
  5. در این تصاویر، آیفون 7 هنوز هم دارای دکمه‌ی هوم است اما از روی این تصاویر نمی‌توان تشخیص داد که این دکمه، فیزیکی است یا اینکه به دکمه‌ی لمسی تبدیل شده است
  6. آیفون 7 ، ضد آب می‌باشد اما کیفیت ضد آب بودن آن به اندازه‌ای نیست که گواهینامه‌ی IP68 دریافت کند
  7. آیفون 7 نسخه‌ی 4.7 اینچی دارای 2 گیگابابت رم اما آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی دارای 3 گیگابایت رم می‌باشد
  8. احتمالاً آیفون 7 به اندازه‌ای کاملاً ناچیز از آیفون 6اس باریک‌تر می‌باشد

iphone-7-powered-on-weibo-2انتظار می‌رود که در ماه آینده، شرکت اپل به طور رسمی از آیفون 7 و آیفون 7پلاس رونمایی کند. همچنین توسط Evan Blass افشا شده است که در روز جمعه 16 سپتامبر، آیفون 7 در دسترس مردم آمریکا قرار خواهد گرفت. اگر این موضوع درست باشد، به طور معمول پیش‌سفارش‌های آیفون 7 در روز جمعه 9 سپتامبر (19 شهریور 95) برای کشورهای مختلف آغاز خواهد شد.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 172 تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 ساعت: 12:04

بعد از مدت‌ها انتظار، در نهایت امروز، سامسونگ از آخرین محصول کهکشانی خود، گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. این دستگاه، قدرتمندترین موبایلی است که تاکنون توسط سامسونگ معرفی شده است.

به طور خلاصه، گلکسی نوت ۷ علاوه بر سنسور اثر انگشت، به اسکنر عنبیه‌ی چشم نیز مجهز شده است. افزون بر این، نوت 7 موفق به دریافت گواهی IP68 شده است که به معنای این است که دستگاه شما تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری در برابر نفوذ آب مقاومت خواهد داشت.

note_7_specs

بررسی مشخصات گلکسی نوت 7

اندازه و وزن: ۱۵۳.۵ در ۷۳.۹ در ۷.۹ میلی‌متر،  ۱۶۹ گرم

پردازنده: اگزینوس 8890 با فرایند ۱۴ نانومتری، ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی. چهار هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، چهار هسته‌ی قوی تنها در زمان نیاز شروع به کار خواهند کرد.

حافظه‌ی رم: ۴ گیگابایت از نوع LPDDR4

حافظه‌ی داخلی: ۶۴ گیگابایت از نوع پر سرعت UFS 2.0، گلکسی نوت ۷ برخلاف مدل قبلی، از کارت حافظه‌ی جانبی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند

صفحه‌ی نمایش: نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED دارای رزولوشن Quad HD یا 2K ، تراکم ۵۱۸ پیکسل ، نمایشگر گلکسی نوت 7 از دو طرف خمیده است

دوربین: ۱۲ مگاپیکسل با تکنولوژی پیکسل دوگانه. دارای یک لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دهانه‌ی لنز F1.7 ، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ی لنز F1.7

باتری: ۳۵۰۰ میلی‌آمپر، شارژ باتری توسط کابل و شارژر دیواری و یا به شکل بی‌سیم. تکنولوژی شارژ بی‌سیم گلکسی نوت ۷ با استانداردهای WPC و PMA سازگار است.

ارتباطات: وای‌فای با استانداردهای 802.11 a/b/g/n/ac ، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ ، فناوری NFC، دارای درگاه ارتباطی USB-C

سنسورها: گلکسی نوت ۷ دارای سنسورهای زیر است:

  • حسگر فشارسنج
  • حسگر اثر انگشت
  • اسکنر عنبیه‌ی چشم
  • حسگر ژیروسکوپ
  • حسگر جاذبه
  • حسگر اثر هال
  • حسگر شمارش ضربان قلب
  • حسگر مجاورت
  • حسگر نور RGB

سیستم عامل: اندروید مارشملو نسخه‌ی ۶.۰.۱

قیمت و زمان عرضه: مشخص نمی‌باشد

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت: 11:31

شایعه شده است که قدرت ضد آب بودن آیفون 7 به نسبت آیفون 6اس بیشتر است با این حال این مقاومت هنوز هم به امتیاز و تأییدیه IP68 نزدیک نیست.

whybo

اگر از آن دسته از افرادی هستید که آرزو دارید آیفون 7 با تاییدیه‌ی iP68 همراه شود تا بتوانید از این دستگاه در حمام یا استخر استفاده کنید، شاید این احتمال وجود داشته باشد که باید برای برآورده شدن این آرزوی خود، یک سال دیگر نیز صبر کنید. اخیراً صفحه‌ای در سایت Weibo توسط یکی از کارمندان فاکسکان ایجاد شده است که اطلاعاتی درباره‌ی آیفون 7 منتشر کرده است. به گفته‌ی این کارمند، آیفون 7 دارای دکمه‌ی Home خازنی (به جای مکانیکی) است تا توانایی مقاومت آیفون 7 در برابر آب را افزایش دهد. با این حال، این مقاومت مانند گوشی سامسونگ گلکسی اس7 و اس7اج در درجه‌ی بالایی قرار ندارد. هر دو مدل سامسونگ گلکسی اس7 دارای تاییدیه‌ی IP68 هستند که به آنها اجازه می‌دهد تا عمق 5 پای و تا 30 دقیقه در آب قرار داشته باشند.

وجود دکمه‌ی خانه‌ی خازنی در آیفون 7 همان بحثی است که در هفته‌های گذشته در مورد آن صحبت شده است و بارها مورد تأیید قرارگرفته و یا رد شده است.

همچنین شایعه‌ی جدیدی در طول این هفته بر سر زبان‌ها افتاده و در سایت Weibo بخش شده است مبنی بر اینکه دو رنگ سفید و مشکی نیز با رنگ‌های معمول فعلی آیفون یعنی طلایی و رزگلد همراه خواهند شد.

از دیگر ویژگی‌هایی که توسط کارمندان داخلی شرکت فاکسکان مورد تأیید قرار گرفته است حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون و وجود دوربین عقب بزرگ‌تر در آیفون 7 است. عکس‌هایی که تاکنون از آیفون 7 منتشر شده‌اند صحت هر دو موضوع را تأیید می‌کنند.

حتی اگر اطلاعات اخیر، شایعات قبلی را تأیید کنند با این حال تا زمان معرفی رسمی آیفون 7 در شهریورماه امکان هر تغییری وجود خواهد داشت. به این ترتیب به همه‌ی اخبار منتشر شده در مورد آیفون 7 با دیده‌ی شک نگاه کنید.

لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت: 9:01

آپدیت جدید بازی پوکمون گو مواردی نظیر سفارشی‎سازی آواتار، تغییرات رابط کاربری و بهبود عملکرد بازی را به همراه آورده است.

پوکمون گو یکی از محبوب‎ترین بازی‎های رایگان اپ‎استور محسوب می‎شود. امروز بازی پوکمون گو یک آپدیت رایگان را، هم برای پلت‎فرم اندروید و هم برای iOS دریافت کرده است.

نسخه‎ی iOS این بازی به نسخه‌ی 1.1.0 ارتقا یافته است و لیست قابل قبولی از تغییرات را در خود جا داده که تمامی بازیکنان این بازی را به خود جلب می‎کند. در این پست، ما در رابطه با تغییرات جدیدی که در آخرین نسخه از این بازی پیدا خواهید کرد، صحبت می‎کنیم.

Pokemon-GO-jailbreak-Tutorial-500x280

تغییرات تازه‌ پوکمون گو چه چیزهایی هستند؟

در بین تغییرات انجام‌شده در آخرین آپدیت این هفته‎ی بازی پوکمون گو، قابلیت سفارشی‎سازی آواتار دیده می‎شود. یعنی شما می‎توانید موی شخصیت، ظاهر، رنگ پوست و موارد متعدد دیگر را تغییر دهید.

علاوه بر ایجاد تجربه‎ی بهتری در بحث آواتار، این بازی هم‎چنین در بحث مبارزه‎ها بر سر الماس نیز شاهد پیشرفت‎هایی بوده است. اکنون انیمیشن‎های مربوط به الماس‎ها بسیار بهتر و در بعضی از موارد روانتر شده است.

اکنون به هنگام حمله به دیگر پوکمون‎ها در حین مبارزه‎ها، آسیبی که شما بر حریف خود وارد می‎کنید به صورت بسیار دقیق‎تری محاسبه می‎شود، به نحوی که آسیبی که ناشی از حملات است تغییراتی یافته است. این تغییرات هم‎چنین شامل بررسی آسیبی می‎شود که حملات یک پوکمون خاص بر روی پوکمون دیگر خواهد داشت، یعنی پوکمون‎‎هایی که در مقابل انواع خاص پوکمون‎های قویتر یا ضعیفتر هستند.

همچنین به نظر می‎رسد، توسعه‎دهندگان این بازی، قابلیت رد پاها را که دارای باگ بود و پوکمونی که در مجاورت شما بود را مشخص می‌کرد، حذف کرده‎اند. عملکرد این رادار تغییر نداشته ولی زمانی که شما به دنبال شکار پوکمون هستید دیگر خبری از رد پاها نخواهد بود. شما می‎توانید در رادار هم‎چنان به دنبال پوکمون باشید و زمانی که در جهت درست قدم می‎زنید، بر روی رادار به صورت تپش‎های سبز رنگی دیده می‎شود.

موارد بهبودیافته و رفع باگ‎های پوکمون گو

علاوه بر افزودن و حذف بعضی از قابلیت‎ها، بازی پوکمون گو هم‎چنین تغییرات جزئی داشته تا استفاده‌ی این اپلیکیشن از حافظه‎ی دستگاه به شکل عالی بهبود یابد. این قضیه را بیشتر از همه در دستگاه‎های دارای میزان حافظه‎ی کم می‎توان متوجه شد، چون جابجا شدن بین اپلیکیشن‎ها کند نیست و حالا این اپلیکیشن به مراتب در بعضی از دستگاه‎ها سریع‎تر باز می‎شود.

دیگر مواردی که بهبود یافته‎اند:

  • رفع باگ‎های مختلف در طول حملات پوکمون
  • به‌روز‎رسانی‎های رابط کاربری برای صفحه‎ی مربوط به جزئیات پوکمون
  • ظاهری جدید برای مدال‎‎هایی که کاربران به دست می‎آورند
  • رفع مسائل متنی/گرافیکی بازی
  • و موارد متعدد دیگر…

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت: 4:12

در گام نخست آموزش مقدماتی بازی پوکمون گو برای شروع به آموزش دریافت بازی، ورود و مراحل ابتدایی بازی پرداختیم. حال با ما همراه باشید تا کمی به جلو برویم:

1- از کجا می‎توانم پوکمون پیدا کنم….

هدف بازی پوکمون گو سفر به اطراف است، یعنی گشتن در نواحی مختلف جغرافیایی به منظور پیدا کردن پوکمون مناسب. در یک شهر کوچک، انتظار انواع پوکمون معمولی و یا grass (علوفه‎ای) را داشته باشید. رفتن به نزدیک آب باعث جذب پوکمون آبی خواهد شد. بازی در شب باعث ظاهر شدن موجودات مخصوص شب نظیر Gastly و Clefairy می‎شود.

در طول 12 ساعتی که ما آخرین بیلد این بازی را امتحان کردیم، قادر به این نبودیم که به مکان‎های بسیار متنوعی سفر کنیم. احتمالاً مکان‎های متمایز باعث کشف چیزهای کمیاب‎تر می‎شود.

pokemon_traits_2.0

2- آیا مواردی وجود دارد تا به من کمک کند که پوکمون را پیدا، اسیر و رام کنم؟

خرید یکسری آیتم می‎تواند به گرفتن و آپگرید کردن هیولاها کمک کند. این موارد را در بخش فروشگاه بازی می‎توان پیدا کرد و از جمله یک تعداد Poké Balls و هم‎چنین موارد زیر:

  • Incense (رایحه‎ی خوشبو): “با یک رایحه‎ی مرموز، فضا را آغشته می‎کند که پوکمون وحشی را به مدت 30 دقیقه وسوسه می‎کند تا به موقعیت شما بیاید.”
  • Lucky Eggs (تخم مرغ‎ شانسی): “یک تخم مرغ شانسی که مملو از شادی است! XP را به مدت 30 دقیقه دو برابر می‎کند.”
  • Egg Incubator (انکوباتور تخم مرغ): “دستگاهی که تخم مرغ را همان‎طور که راه می‎روید تا زمانی گرم می‎کند که آماده‎ی جوجه‌کشی باشد. بعد از سه بار استفاده از بین می‎رود.”
  • Lure Module: “اتاقکی که پوکمون را به یک PokéStop به مدت 30 دقیقه جذب می‎کند. سایر افرادی که اطراف این PokéStop قرار دارند نیز می‎توانند از این تاثیر بهره ببرند.”

خرید هرکدام از این آیتم‎ها به بهای پرداخت سکه‎های پوکمون (یا PokéCoins) تمام می‎شود که جای شگفتی ندارد باید آن‎ها را با پرداخت پول واقعی خرید. در زیر می‎توانید قیمت این سکه‎ها را در بخش فروشگاه بازی مشاهده کنید. اگر ترجیح می‎دهید هزینه‎ای نکنید، آماده‎ی مبارزه باشید: عدم شکست‌خوردن در از دست دادن الماس نیز باعث به دست آوردن PokéCoins می‎شود.

Screen_Shot_2016-07-06_at_11.21.56_AM.0

3- خب، حالا، PokéStop به چه چیزی می‎گویند؟

مکان‎های قابل توجهی که در مجاورت شما قرار دارند. آن‎‎ها توسط یک نشانگر آبی بر روی نقشه نشان داده می‎شود. کلیک‌کردن بر روی این نشانگر، تصویری از یک ساختمان، بنای یادبود، پارک یا چیزی که شما دارید را نشان می‎دهد. گشتن در آن منطقه مجموعه آیتم‎هایی در اختیار شما می‎گذارد نظیر تعدادی Poké Balls یا Pokémon Egg که شما می‎توانید جوجه‎کشی کنید تا یک پوکمون جدید به مجموعه‎ی شما اضافه شود.

شما باید به آسانی این مکان‎ها را در بازی پیدا کنید، ولی برای آن دسته از افرادی که دوست دارند به مناطق دیگر سفر کنند و به دنبال پوکمون‎های بین‎المللی باشند، بعضی از طرفداران در حال حاضر نقشه‎ای درست کرده‎اند تا برای سفر خود برنامه‎ریزی کنید. داده‎‎های مربوط به PokéStopها از بازی Ingres جمع‎آوری می‎شود، بازی قبلی شرکت Niantic Labs، یعنی آن‎هایی که با نقشه‎ی آن بازی آشنا دارند می‎دانند کجا دنبال این مکان‎ها باشند.

PokéStopsها هم‎چنین برخی از بهترین‎ مکان‎ها برای پیدا کردن پوکمون به شمار می‎روند. زمانی که شما یک PokéStop با گل‎های صورتی در حال حرکت در اطراف آن پیدا می‎کنید، یعنی یک بازیکن پوکمون گوی دیگر یک Lure Module به آن وصل کرده است. این عمل می‎تواند علامتی برای حرکت به سمت آن PokéStop به خصوص باشد، چون چپ و راست، پوکمون‎‎ها وارد آن‎جا خواهند شد.

با این حال برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی پوک استاپ، بهتر است به آموزش قبلی ما یعنی اهمیت پوک استاپ PokéStop در بازی پوکمون گو Pokémon GO مراجعه کنید.

4- آیا الماسی هم در کار است؟ مبارزات بر سر الماس‎ها است؟

بازی پوکمون گو شامل مبارزه‎هایی بابت به دست آوردن الماس می‎شود، ولی مبارزه یکی از بزرگترین تغییرات بازی‎های پوکمون به نسبت بسیاری از بازی‎هایی است که ما می‎شناسیم و دوست داریم. الماس‎ها در بخش‎های مختلف جهان پخش شده‎اند، همانند با PokéStopها.

بازیکنان باید در سطح پنج باشند تا بتوانند با سایر کاربران مواجه شوند و مبارزه کنند، ولی این مبارزات معمولاً یک به یک علیه تیمی دیگر از بازیکنان است.

هر پوکمون دارای قدرت مبارزه‎ی متفاوتی است و با استفاده از آیتم‎ها می‎توان آن را افزایش داد. مبارزه توسط یک تعداد پارامتر، مشخص می‎شود. از جمله نوع و قدرت مبارزه، ولی شما یکی از چهار جهت را به منظور استفاده علیه حریف انتخاب نخواهید کرد. حملات با آهسته ضربه‌زدن بر روی یک هیولا و سوایپ‎ کردن به منظور جا خالی دادن از حرکات دشمنان انجام می‎شود.

مبارزه‎های بر سر الماس یکی از ‎پیچیده‎ترین قابلیت‎های بازی پوکمون گو است.

5- آیا من می‎توانم با پوکمون دوستانم مبارزه کنم؟

نه. در حال حاضر تنها مبارزه‌ی موجود در بازی پوکمون گو مبارزه‎های بر سر الماس است.

6- پس، چطوری می‎توانم پوکمون خود را قوی‎تر کنم؟

تا حد زیادی از طریق آیتم‎ها. هر پوکمونی که شما جمع‎آوری کنید یک خاصیت جادویی و شیرینی دارد که از آن می‎توان به منظور افزایش قدرت او در مبارزه استفاده کرد. برای بحث تکامل نیز نیاز به استفاده از آیتم‎های تخصصی به اسم شیرینی (candy) است. شما هم‎چنین می‎توانید توسط مبارزه با پوکمون دیگر بازیکنان در طول مبارزه‎های بر سر الماس، قدرت پوکمون‎های خود را بالا ببرید.

7- آیا امکان تبادل با سایرین نیز وجود دارد؟

در حال حاضر نه، گرچه شرکت نیانتیک در آینده ظاهراً برنامه‎هایی به منظور اضافه‌کردن این قابلیت طی آپدیتی دارد. شما می‎توانید یک پوکمون را به پروفسور Willow انتقال دهید، ولی این کار فرقی با رها کردن آن در طبیعت ندارد.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت: 2:03

مدت زیادی نیست که بازی پوکمون گو از یک بازی موبایلی ساده‌ی مبتنی بر مکان به یک پدیده‌ی جهانی تمام‌عیار تبدیل شده است. با این حال، آخرین محصول آزمایشگاه نیانتیک (Niantic Labs) هنوز پیچیدگی زیادی ندارد و برخی از بازیکنان که اشتیاق بیشتری به بازی کردن دارند کم‌کم از آن خسته می‌شوند. بازیکنان زیادی به این مورد اشاره کرده‌اند که بعد از به‌دست‌آوردن هیولاهای جیبی و درگیرشدن در مبارزات بی‌پایان سالن‌های ورزشی (Gyms) چیز بیشتری در پوکمون گو وجود ندارد. با توجه به این موضوع، بسیاری از سایت‌ها، تصمیم به گرفتن برخی نظرسنجی‌ها جهت پیدا کردن دقیق آنچه که بازیکنان پوکمون گو به آن نیاز دارند، پرداختند. البته این موارد به غیر از رفع اشکال‌های فعلی است. برخی از نتایج حاصله در زیر مشخص شده است:

AH-Pokemon-GO-1-1420x947

  1. برای شروع، آنچه درخواست زیادی داشته است این است که بازیکنان پوکمون گو توانایی نبرد با دیگران را داشته باشند. بازیکنان، تلاش زیادی برای گرفتن، نمو دادن و قدرتمند کردن هیولاهای جیبی خود صرف می‌کنند بنابر این جای تعجب نیست که آنها می‌خواهند نتیجه‌ی تلاش خود را ببینند. چه چیز بهتر از فریاد زدن “در صورت شما” بعد از پیروزی (2,500 CP Vaporeon) و معدوم‌کردن تمام شش پوکمون حریف؟
  2. دومین درخواست عمده‌ی کاربران، دقیق‌تر شدن GPS است. بسیاری درگیر این واقعیت هستند که محل تخم مرغ‌های پوکمون آن‌ها در نقشه نسبت به موقعیت مکانی بازیکن، بسیار متفاوت است.
  3. سومین ویژگی، تقاضای بازیکنان شهرهای کوچک و مناطق روستایی است که نیاز به PokeStops و Gyms بیشتری دارند چراکه بازی در شهرهای بزرگ یک مزیت است و آنها با چند دقیقه راه‌رفتن می‌توانند موجودی خود را افزایش دهند.
  4. در حالی که تجارت، یکی از ویژگی‌های نیانتیک است به نطر می‌رسد که آنها اخیراً تمرکز بیشتری روی پنل Comic-Con خود داشته‌اند. نظرسنجی گفته‌شده این ویژگی را به عنوان درخواست شماره‌ی 4 بازیکنان پوکمون گو مطرح کرده است.
  5. اولویت پنجم که بازیکنان تمایل زیادی به آن نشان داده‌اند گزینه‌ی مبارزه با پوکمون وحشی است.
  6. در رتبه‌ی ششم نیز، گزینه‌های مربوط به سفارشی‌کردن بیشتر آواتار دیده می‌شود.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 133 تاريخ : شنبه 9 مرداد 1395 ساعت: 7:41

همان‎طور که می‎دانید، انتظار می‎رود در آیفون 7 ، خبری از جک هدفون 3.5 میلی‎متری نباشد. به دنبال آن باید از هدفون‎‎های بی‎سیم، هدفون‎های قادر به برقراری ارتباط با بلوتوث، و هدفون‎های سیمی‌ای استفاده شود که امکان برقراری ارتباط با پورت لایتنینگ را دارند. منابع خبری خاصی اصرار دارند که این گوشی ممکن است در جعبه‎ی فروش خود یک رابط پورت 3.5 میلی‎متری به لایتنینگ داشته باشد تا کاربران بتوانند از لوازم جانبی صوتی فعلی خود نیز هم‎چنان استفاده کنند.

Lightning_3.5mm_adapter_iphone_7_tinhte-001

امروز، طی تصاویر و ویدئویی که با رزولوشن بالایی منتشر شده است، رابط مذکور به نمایش گذاشته شده است. آخرین تصاویر مورد نظر روز 5 شنبه توسط وب‎سایت ویتنامی Tinhte.vn به بیرون درز شده است که ادعا می‎کند این رابط را از کارخانه‎ی فاکس‎کان دریافت کرده است.

همان‎طور که دیده می‌شود، این رابط بسیار کوتاه است. طراحی آن، مشابه با رابط‎های فعلی اپل است، نظیر USB-C به USB و تاندربولت به اترنت.

Lightning_3.5mm_adapter_iphone_7_tinhte-002

بعد از زدن هدفون سیمی یا هرگونه تجهیزات صوتی دیگر به انتهای 3.5 میلی‎متری این رابط، و اتصال انتهای دیگر آن به پورت لایتنینگ دستگاه iOS شما، افرادی که آیفون 7 دارند بایستی قادر به استفاده از هدفون‌های شخصی خود باشند. به این ترتیب دارندگان آیفون 7 نیاز نیست که نسبت به خریدن یک نسخه‎ از ایرپادهای دارای پورت لایتنینگ یا مقابله با مشکلاتی در رابطه با کیفیت صدا که به دنبال استفاده از هدفون‎های بلوتوثی به وجود می‌آید، اقدام کنند.

Lightning_3.5mm_adapter_iphone_7_tinhte-003

این سایت به کالبدشکافی این رابط پرداخته تا در آن چیزی را نشان دهد که به نظر می‎رسد قطعه‌ای الکترونیکی و یک چیپ رمزنگاری باشد، که وجود آن توسط اپل برای تمامی لوازم جانبی دارای تاییدیه‎ی لایتنینگ و تحت عنوان “ساخته شده برای آیفون” اجباری شده است. شاید این حقیقت را بتوان به عنوان مدرک دیگری دانست که محصول مورد نظر واقعا یکی از لوازم جانبی اصلی اپل است.

Lightning_3.5mm_adapter_iphone_7_tinhte-005

زمان اتصال این رابط به یک آی‎‎پد دارای سیستم‎عامل iOS 9 یا قدیمی‎تر، پیامی ظاهر می‎شود تحت عنوان: “این لوازم جانبی توسط این دستگاه پشتیبانی نمی‎شود.” برای رفع سوال شکل‌گرفته در ذهن خیلی از افراد باید گفت زدن این رابط به دستگاهی نظیر آیفون 6 اس یا iPhone SE با یک نسخه‎ی بتای نصب شده از سیستم‎عامل iOS 10 مشکلی پیش نخواهد آمد.

طبق گفته‎ی این وب‎سایت، شما حتی می‎توانید هدفون‎های خود را با استفاده از این مبدل به پورت لایتنینگ وصل کنید که در این صورت iOS صدا را از طریق این پورت مسیریابی می‎کند.

Lightning_3.5mm_adapter_iphone_7_tinhte-007

بزرگترین جنبه‎ی منفی حذف پورت 3.5 میلی‎متری این حقیقت است که به دنبال استفاده از هدفون‎های سیمی، کاربران قادر به این نخواهند بود که در حین شارژ گوشی به موسیقی گوشی کنند. جنبه‌ی مثبت این است که حرکت به سمت صدای تمام دیجیتال، بایستی کیفیت صدا را افزایش دهد.

حذف جک هدفون باعث آزادسازی فضای موجود در این دستگاه برای قطعات دیگر خواهد شد چون یقیناً جک 3.5 میلی‎متری درون این دستگاه جای زیادی را به خود اختصاص داده است و یک چیپ تبدیل‎کننده‎ی (DAC) دیجیتال به آنالوگ بر روی لاجیک بورد نیاز است.

حرکت به سمت صدای تمام دیجیتال از طریق لایتنینگ و صدای بلوتوث بی‎سیم عملاً باعث انتقال چیپ DAC از آیفون به رابط یا خود سخت‎افزار هدفون خواهد شد. با قرار دادن این رابط در جعبه‎ی فروش مدل بعدی آیفون، اپل مطمئن خواهد شد که هر مشتری قادر به استفاده‎ی فوری از هدفون‎های موروثی خود با این گوشی خواهد بود و در کنار آن، به سازندگان هدفون کمک می‎کند هزینه‎های تولید را کاهش دهند.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 176 تاريخ : جمعه 8 مرداد 1395 ساعت: 3:43

برای گرفتن پوکمون‌ها ابتدا باید آنها را پیدا کنید. این موجودات می‌توانند هرجایی باشند. اگر سمت راست و پایین صفحه را لمس کنید منویی باز می‌شود که محل 9 پوکمون نزدیک شما را در نقشه نشان می‌دهد. پوکمون‌های رنگی شده آنهایی هستند که قبلاً گرفته شده‌اند. به این ترتیب باید برای به دست آوردن پوکمون‌های مشکی که هنوز نگرفته‌اید حرکت کنید.

1299951_1468922051

دقت کنید که در زیر هر پوکمون تعدادی رد پا مشخص شده است که نشان‌دهنده‌ی فاصله‌ی پوکمون از موقعیت شما است اما دقیقاً نشان نمی‌دهد که آن پوکون در کدام جهت نسبت به شما قرار دارد. به این دلیل برای پیدا کردن آنها باید کمی تلاش کنید چراکه در یک مسیر مستقیم و در یک مکان ثابت و مشخص حضور ندارند و افزون بر این، هوشمندانه از مکانی به مکان دیگر جا به جا شده و یا حتی از دست شما فرار می‌کنند.

اما آنچه در بازی پوکمون گو جالب و جذاب است این است که شما تنها بازیکن حاضر در نقشه نیستید! این جمله بدان معناست که ممکن است بازیکن دیگری نیز دقیقاً به دنبال همان پوکمونی باشد که شما به دنبال آن رفته‌اید. بنابر این شما برای به دست آوردن پوکمون‌ها با سایر بازیکنان حاضر در نقشه رقابت کنید.

آنچه برای پیدا کردن پوکمون‌ها بدیهی است و به طور پیشفرض توسط بازیکنان برای تشخیص موقعیت پوکمون‌ها استفاده می‌شود شامل مراحل زیر است:

  • هنگام حرکت، اگر تعداد ردپای زیر پوکمون کمتر شد یعنی در حال نزدیک شدن به پوکمون هستید پس به راه خود ادامه دهید.
  • در صورت مشاهده‌ی افزایش تعداد ردپاها باید بدانید که در حال دور شدن از پوکمون هستید پس مسیر حرکت خود را تغییر داده و ترجیحاً به عقب برگردید.
  • با تکرار مراحل بالا در نهایت به جایی می‌رسید که حدود مکان پوکمون را شناسایی می‌کنید بدین ترتیب به سرعت به سمت پوکمون حرکت کنید تا شانس خود را برای گفتن آن افزایش دهید.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 11:29

اکثر بازی‎های موبایل را می‎توان در سکوت و بدون جلب توجه در حریم خصوصی خانه‎ی خود، خوابگاه، صندلی قطار و… انجام داد ولی بازی پوکمون گو از این دست بازی‎ها نیست. با توجه به این‎که مکانیک اصلی بازی را حرکت فیزیکی تشکیل می‎دهد، این محصول نینتندو عملاً میلیون‎ها فرد را به محیط بیرون از خانه و در حال کاوش در محیط اطراف، کشانده است. همچنین میتوانید خرید سکه پوکمون گو را برای راحتی و پیشرفت سریع خریداری کنید

pokemon-go-trailer-jigglypuff-100672411-primary.idge

فایده‌ی بازی پوکمون گو Pokemon go

یقیناً این کار یک مزیت دارد: مردم بیشتر راه می‎روند، با افراد غریبه رفتار دوستانه‎تری خواهند داشت و حتی از شدت اضطراب و افسردگی آن‎ها با ترک خانه، کاسته خواهد شد. تمامی این‎ها از مزایای عالی این بازی است.

ولی از طرف دیگر، بعضی از افراد شورش را در می‎آورند.

pokemon-go-map-water-100672408-medium

چشمان خود را دائم به صفحه‎ی نمایش گوشی خود خیره نگه دارید تا به عنوان مثال تپه‎ای که به رودخانه ختم می‎شود را نبینید، یا شاید هم لبه‎ی پرتگاهی که با دریا فاصله‎ی 27 متری دارد.

صحبت در رابطه با چندین نفری که در حین بازی پوکمون گو چندین جسد مرده را پیدا کرده‎اند نیست، این‎طور هم نیست که آن‎ها کار اشتباهی انجام داده باشند. صحبت در رابطه با افرادی است که به صورت خطرناک، بدون توجه، از روی سهل‎انگاری در حال انجام این بازی هستند و در حین انجام این کار خودشان و دیگران را در معرض خطر قرار می‎دهند. بازی پوکمون گو اعتیادآور است ولی یقیناً ارزش ندارد برای آن بمیرید.

با توجه به این صحبت‎ها، چندین نمونه از مسائلی که رخ داده است و یقیناً شما در حین انجام این بازی نباید انجام دهید را برایتان گردهم آورده‎ایم، در امان باشید و به سلامت بازی کنید!

هشدار: مراقب پوکمون گو باشید

بر روی صخره راه نروید

در یک کلمه دردآور است! در 23 تیر، تعدادی مرد جوان که بسیار هیجان‎زده بودند که پوکمون را گرفته‎اند متوجه شدند که در انتهای یک صخره‎ با ارتفاع 27 متری قرار دارند. این اتفاق در کالیفرنیا رخ داده است (خارج سن‌دیگو)، و هر دوی آن‎ها در حین انجام این بازی سقوط کرده‎اند. یکی از آن‎ها بر روی ساحل زیر صخره افتاده است و یکی دیگر در حدود 15 متر پایین‎تر پیدا شده بود.

هر دو با میزان آسیبی که مشخص نشده است به بیمارستان انتقال داده‎ شدند. به نظر می‌رسد یکی از آن‎ها در حین زمانی که این اتفاق رخ داده است نوشیدنی الکلی مصرف کرده بوده است. در هر صورت، یادآوری آن ضرر ندارد: برای شکار پوکمون به هرگونه صخره‎ای نزدیک نشوید، و به خصوص زمانی که در حالت هوشیاری قرار ندارید.

خودتان را به پلیس تحویل ندهید

صحت این قضیه چندین بار بررسی شده است. در میلفورد، در میشیگان، در روز 5شنبه، فردی که حکم بازداشت او صادر شده بوده است سوار دوچرخه‎ی خود می‎شود و در تلاش برای گرفتن الماس پوکمون وارد اداره‎ی پلیس می‎شود. ولی در مقابل پلیس‎ها او را گرفتند.

به نظر می‎رسد این فرد 26 ساله که در زمان بازداشت، هم‎چنان زیرشلواری بر پا داشته است فراموش کرده است که بابت دزدی تحت تعقیب بوده است. رئیس پلیس میلفورد، تام لیندربرگ، در گفتگو با شبکه‎ی خبری دترویت اعلام کرد: “همان‎طور که گفتم، ما آدم‎های باهوش را دستگیر نمی‎کنیم.”

pokemon-go-toledozoo-turtle-100672379-large

وارد باغ‎وحش نشوید

باورتان شود یا نشود، هیولاهای بازی پوکمون گو در هر جایی قرار دارند، نیازی نیست برای یافتن آن‎ها وارد باغ‎وحش شهر خود شوید. ولی به نظر، رابین بارتولومی و آدریان کراوفورد از اوهویا به این قضیه توجهی نداشته‎اند، چون این دو نصف شب از پرچین باغ‎وحش عبور کرده و وارد باغ‎وحش Toldeo شده‎اند تا سعی در گرفتن و پیدا کردن پوکمون‎های نایابی داشته باشند.

حالا آن‎ها با مجازات عدم ورود به باغ‎وحش و جرم تجاوز مواجه شده‎اند، ولی به نظر نمی‎رسد که بابت کاری که کرده‎اند پشیمان باشند. چون بارتولومی گفته است: “کاری که صورت گرفته از روی فکر نبوده، ولی باور کنید باید تمامی آ‎ن‎ها را می‎گرفتیم.” هردوی آن‎ها بی‎‌گناه تشخیص دا‎ده شده‎اند.

در حین رانندگی بازی نکنید

واقعاً این اخطار را باید به همه داد، چون همه دوست دارند تمامی پوکمون‎ها را بگیرند. قبول داریم. ولی خواهش می‎‎کنیم در حین رانندگی در تلاش برای این کار نباشید. این کاری است که مردی 28 ساله از نیویورک هفته‎ی گذشته انجام داده است و خوب معلوم است که ماشینش باید با درخت تصادف کند.

خوشبختانه او آسیب شدیدی ندید، ولی ماشینش خسارت دید و اگر فکر کنیم، این کار یقیناً ارزش لازم برای گرفتن یک Pidgey یا Rattata دیگر را نداشته است. بازی کردن پوکمون گو یقیناً یکی از بدترین کارها برای پرت شدن حواس انسان از رانندگی است، بنابراین زمانی که پشت فرمان هستید، حواستان به چیز دیگری نباشد.

pokemon-go-arlington-cemetery-100672389-large

به مرده‎ها بی‌احترامی نکنید

بسیاری از پارک‎ها و موزه‎ها، هیجان شکل گرفته حول بازی پوکمون گو را پذیرفته‎اند و سعی داشته‎اند تا بازدید‎کننده‎ی بیشتری جلب کنند، ولی بعضی از مکان‎ها، در رابطه با بازی کردن افراد در هر جایی در هر زمانی، اشتیاقی از خود نشان نداده‎اند. این مکان‎‎ها شامل موزه‎ی یادبود هولوکاست ایالات‎متحده و قبرستان ملی آرلینگتون می‎شود.

درست است. باید اندکی مشمئزکننده باشد. ولی هر دوی این مکان‎ها شاهد ورود بازدیدکنندگانی بوده‎اند که به دنبال پوکمون وارد آنجا شده‎اند و خیلی زود از طریق رسانه‎های اجتماعی و داستان‎های خبری این اتفاق پخش شد به نحوی که رئیس بخش ارتباطات موزه مذکور به CNN گفت: “بازی کردن پوکمون گو در مکانی که به قربانیان نازی اختصاص یافته است، فوق‎العاده بی‌‎احترامی به شمار می‎رود. “او حرف درستی می‎زند. حواستان به محل بازی‎تان باشد.”

مراقب باشید مورد سرقت واقع نشوید

اجازه دهید منصف باشیم، افرادی که مورد سرقت واقع شدند خواهان این عمل نبودند و شما همیشه نمی‎توانید کاری که سایر افراد می‎خواهند انجام دهند را پیش‎بینی کنید. از طرف دیگر باید حواستان حتی در حین بازی باشد، به خصوص زمانی که در حال انجام این کار در ساعت 2 نصف شب هستید! متاسفانه، چند نفر در شهر سنت لوئیس آمریکا هفته‎ی گذشته در حین بازی با تهدید اسلحه مورد سرقت واقع شدند.

این سرقت برنامه‎ریزی شده بوده است

مجرمان مورد نظر، همه نوجوان، در PokéStop به کمین نشسته بودند تا طرفداران این بازی به آن‎جا نزدیک شوند. متاسفانه چیزی که قربانیان پیدا کردند طبق انتظار آن‎ها لذت‌بخش نبود. 4 نوجوان مورد نظر دستگیر شدند تا تمامی افرادی که شاهد این داستان بودند مراقب باشند و زمان شکار پوکمون در طبیعت بیشتر حواسشان را جمع کنند.

pokemon-go-graffiti-100672387-large

به پارک ملی خسارت نزنید

به عبارت دیگر، فرد بدی نباشید. طبق تصویری که در وب‎سایت Reddit منتشر شده است، شخصی با استفاده از یک اسپری رنگی عبارت “Team Mystic” را بر روی یک تابلوی تاریخی در Meridian Hill Park در واشنگتن نوشت. برای کسانی که آگاهی ندارند باید بگوییم که Team Mystic یکی از شخصیت‎های بازی پوکمون گو است.

این کار فوق‎العاده بچگانه بوده است و خوشبختانه اکثریت افرادی که در شهرها و پارک‎ها در حال انجام بازی هستند از سلامت روان برخوردار هستند.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 11:14

بازی پوکمون گو اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است و به نظر می‎رسد هر فردی، از کودکان گرفته تا بزرگسالان خجالتی نیز، تب پوکمون گرفته باشند. برای اینکه یک پوکمون گو باز حرفه‌ای شوید نیاز است که با اصطلاحات و ترفندهای اولیه‌ی بازی آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

اصطلاحات بازی پوکمون گو

pokemon-go-5

در اینجا نگاهی به اصطلاحات این بازی می‎اندازیم که در حین بازی با آن‎ها برخورد خواهید کرد:

Pokéstops – تمامی آیتم‎هایی که در بازی به آن‎ها نیاز دارید در این فروشگاه‎های آبی رنگ قرار دارند که در اطراف نقشه به صورت خال خال دیده می‎شوند.

Pokéballs – باید از آن برای گرفتن پوکمون و ساخت تیم‎تان استفاده کنید.

خرید سکه – خرید سکه پوکمون

Incense و Lure Modules – شما از این آیتم‎ها می‎توانید برای جذب پوکمون بیشتر به موقعیت خود استفاده کنید. در ابتدا، ساخت یک تیم بزرگ حیاتی است تا سپس بتوانید از آن برای مبارزه یا مبادله‎ی چیزهای با ارزش در طول بازی استفاده کنید.

Gyms – از سطح 5 به بعد دیده می‎شود، کنترل الماس‎ها چیزی است که بازی در رابطه با آن است. موقعیت آن‎ها در مکان‎های مورد توجه در نقشه و مکان‎های مهم است، در این مکان‎ها مبارزه بین بازیکنان و پوکمون‎های آن‎ها رخ می‎دهد.

Factions – تیم‎هایی که شما بعد از رسیدن به سطح 5 از آنها خواسته‎اید به شما ملحق شوند. ‎آن‎ها مشخص می‌کنند که یک الماس زمانی که آن را درخواست می‎کنید چه رنگی خواهد بود. خیلی راحت رنگ مورد علاقه‎ی خود را انتخاب کنید.

Potions, Super Potions and Revives – بعد از یک مبارزه‎ی سخت، شما به این‎ها قبل از چالش بعدی، برای بهبود پوکمون خود، احتیاج خواهید داشت.

Candy و Stardust – این‎ها را به عنوان مکمل‎هایی در نظر بگیرید که باعث تحول بیشتر و قوی‌تر کردن پوکمون شما می‎شوند، فوق‎العاده برای کسب الماس بیشتر حیاتی است.

Eggs – باعث افزایش XP می‌شود، و نیاز به تخم مرغ شانسی خواهید داشت تا دو برابر XP به دست آورید. تخم مرغ‎های معمولی به شما اجازه می‎دهد پوکمون بیشتری برای اضافه کردن به تیم خود بگیرید.

Razzberries – پوکمون‎هایی که گرفتن آن‎ها سخت است را با تغذیه‎ی آن‎ها توسط Razzberries می‎توان رام و اعتمادشان را به دست آورد.

Footprints – از راهنماهای ردپا (footprint) در منوی “مجاور” (‘Nearby’) برای پیدا کردن مسیر به سمت پوکمون نایاب‎تر استفاده کنید. این ردپاها به معنای این است که پوکمون بسیار دورتر است. عدم وجود آن در بازی pokemon go یعنی بسیار نزدیک هستید.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 11:14

اگر هنوز بازی پوکمون گو را نصب نکرده‌اید و یا برای شروع این بازی آمادگی لازم را ندارید، ما اینجا هستیم تا در کنار هم از ابتدا به آموزش این بازی بپردازیم:

Pokemon

از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود بازی پوکمون گو بر اساس سیستم عامل گوشی خود یعنی آی‌او‌اس و اندروید به اپ‌استور یا گوگل‌پلی مراجعه کنید.

چگونه به بازی پوکمون گو وارد شویم؟

دو راه برای ورود به بازی پوکمون گو وجود دارد. روش ساده‌تر استفاده از اپل آی‌دی یا حساب گوگل است. در غیر این صورت بازیکنان می‌توانند با ثبت نام در بازی و ایجاد حساب Pokémon Trainer Club وارد بازی شوند که این روش همراه با امتیاز اضافه می‌باشد. این امتیاز عبارت است از خبرنامه‌ی ماهانه که گاهی اوقات دانلود کدهایی برای پوکمون را پیشنهاد می‌دهد.

آیا می‌توانم trainer خود را نام‌گذاری و شخصی‌سازی کنم؟

مطمئناً، این نام فقط می‌تواند شامل حروف و اعداد باشد و اگر شما نام مشهوری دارید ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید چراکه نام‌های تکراری مجاز نیستند. در کنار نام‌گذاری، چندین رنگ پوست، مو و لباس برای انتخاب وجود دارد.

آیا من برای شروع یک پوکمون دریافت می‌کنم؟

بله هنگامی که trainer شما نامگذاری شد، Professor Willow که راهنمای بازی است با شما قدم خواهد زد. این شخصیت در ابتدای بازی ظاهر شده و از شما می‌خواهد به انتخاب یکی از سه پوکمون Bulbasaur و Charmander و Squirtle بپردازید. پس از آن، Professor Willow، تنها به انجام راهنماهایی کوتاه می‌پردازد که در کنار نقشه نشان داده می‌شوند.

اما پیکاچو (Pikachu)، معروف‌ترین پوکمون این بازی است. اگر می‌خواهید در ابتدای بازی، این پوکمون را انتخاب کنید، به آنچه که بازی به شما می‌گوید، گوش نکنید. همانطور که گفته شد در ابتدای بازی، سه پوکمون Bulbasaur و Charmander و Squirtle برای انتخاب وجود دارد اما برای انتخاب عجله نکنید. آنچه که بازی به شما می‎گوید گوش نکنید و به راه‌رفتن ادامه دهید. در ادامه، دوباره از شما خواسته می‌شود که یکی از 3 پوکمون را انتخاب کنید ولی دوباره این کار را نکرده و به راه‌رفتن ادامه دهید. این کار را تا چهار بار تکرار کنید. این بار سه پوکمون گفته شده، به همراه پیکاچو ظاهر می‌شوند. به این ترتیب، پیکاچو را انتخاب کرده و سپس یک Pokéball به سمت آن پرتاب کنید!

به‌زودی باز هم با آموزش‌های بیشتری با شما همراه خواهیم بود.

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 11:14

خبرنامه